Sadržaj

Svatko može jednostavno napraviti kompliciranim. Kreativnost je u stvaranju kompliciranog jednostavnim. - Charles Mingus

425 pojmova

Rječnikom je obuhvaćeno preko 400 ekonomskih pojmova s pripadajućim jednostavnim definicijama i svakidašnjim primjerima.

8 kategorija

Svi su pojmovi raspoređeni na osam kategorija - osnovni pojmovi, institucije, porezi i doprinosi, markeing, financije, poslovanje, računovodstvo i pravni pojmovi.

Financijska izvješća

U Rječniku se nalaze i primjeri bilance, računa dobiti i gubitka te izvješća o novčanom toku s jednostavnom elaboracijom.

Značajke

Uloženo godinu dana rada i truda u stvaranje sadržaja.

Za svaki džep

Rječnik džepnog formata

Za mlade i stare

koji žele znati o čemu govore

Nastao u suradnji

studenata i poduzeća

Rad 13 studenata

kroz godinu dana

Grafički neobičan

i nikako dosadan

Prepun činjenica

i objašnjenja

Izrada

Kreativnost je u stvaranju kompliciranog jednostavnim.

  • Studeni 2013.

    Prvi kontakt

    Financiski klub i poduzeće Bisnode d.o.o. stupaju u kontakt s namjerom ostvarivanja suradnje te se na prijedlog Bisnodea rodila ideja o kreiranju financijskog rječnika.

  • Prosinac 2013

    Započet rad

    Tijekom prosinca formirala se radna skupina od 13 studenata koji su održali prvi sastanak i započeli s radom na rječniku.

  • Siječanj - svibanj 2014.

    Definiranje pojmova i primjera

    Kroz šest mjeseci odabralo se 425 pojmova i 8 kategorija koje se pomno definiralo te se osmislili jednostavni primjeri za svaki pojam.

  • Lipanj - rujan 2014

    Provjera, promocija i tisak

    Osmišljavanje promocije, provjera sadržaja, grafičko oblikovanje i prijelom samo su neke aktivnosti da bi se došlo do završnog tiska.

  • 20. 10.
    promocija
    rječnika

13 studenata

U izradi su sudjelovali članovi Financijskog kluba i studentice diplomskog studija smjera Marketing.

Ana Godić

Pojmovi i poslovanje

Ana Marija Bogunović

Pojmovi i marketinški aspekt

Antonela Elez

Pojmovi i institucije

Antonia Hajdinjak

Pojmovi i marketinški aspekt

Filip Ružička

Primjeri iz financija i računovodstva

Ivan Domšić

Pojmovi i kontrola

Ivana Breček

Pojmovi i marketinški aspekt

Ivana Bublić

Pojmovi i financijski izvještaji

Marina Brichta

Pojmovi i marketinški aspekt

Marko Božac

Voditelj tima, pojmovi i činjenice

Milena Marinić

Pojmovi i marketinški aspekt

Nikolina Žalac

Pojmovi i marketinški aspekt

Tajana Štriga

Pojmovi i činjenice

Hvala i svima ostalima koji su sudjelovali u kreiranju rječnika, osobito Ani Butari i Višeslavu Majiću iz Bisnode d.o.o.

Treba vam rječnik?

Kontaktirajte nas!