Rječnikom je obuhvaćeno preko 400 ekonomskih pojmova s pripadajućim jednostavnim definicijama i svakidašnjim primjerima.
Svi su pojmovi raspoređeni na osam kategorija - osnovni pojmovi, institucije, porezi i doprinosi, markeing, financije, poslovanje, računovodstvo i pravni pojmovi.
U Rječniku se nalaze i primjeri bilance, računa dobiti i gubitka te izvješća o novčanom toku s jednostavnom elaboracijom.
Financiski klub i poduzeće Bisnode d.o.o. stupaju u kontakt s namjerom ostvarivanja suradnje te se na prijedlog Bisnodea rodila ideja o kreiranju financijskog rječnika.
Tijekom prosinca formirala se radna skupina od 13 studenata koji su održali prvi sastanak i započeli s radom na rječniku.
Kroz šest mjeseci odabralo se 425 pojmova i 8 kategorija koje se pomno definiralo te se osmislili jednostavni primjeri za svaki pojam.
Osmišljavanje promocije, provjera sadržaja, grafičko oblikovanje i prijelom samo su neke aktivnosti da bi se došlo do završnog tiska.
Pojmovi i poslovanje
Pojmovi i marketinški aspekt
Pojmovi i institucije
Pojmovi i marketinški aspekt
Primjeri iz financija i računovodstva
Pojmovi i kontrola
Pojmovi i marketinški aspekt
Pojmovi i financijski izvještaji
Pojmovi i marketinški aspekt
Voditelj tima, pojmovi i činjenice
Pojmovi i marketinški aspekt
Pojmovi i marketinški aspekt
Pojmovi i činjenice
Hvala i svima ostalima koji su sudjelovali u kreiranju rječnika, osobito Ani Butari i Višeslavu Majiću iz Bisnode d.o.o.